לאחר סוף שבוע הגעה לעיירה FLEN והתמקמות במלון .
יום שני 26/01/04 :
הגעה למפעל שיפוץ המנועים בעיירה בשעה 07:30 הקרנת מצגת היסטוריה של המפעל וסיור בכל מחלקות המפעל : פירוק , בחינה , שיפוץ מנועים , הרכבת ראשים , הרכבת משאבות מים ,שרוול ובוכנה קומפלט , הרצה ומחסן .
לאחר הפסקת צהרים,הרכבת בלוק מנוע במחלקת הרכבת מנועים בליין :
הכנת הבלוק , הכנסת בוכנות לשרוולים והכנסת שרוולים קומפלט לבלוק המנוע . הרכבת גל ארכובה,מיסבים וטלטלים . הרכבת בית גלגל תנופה עם מחזיר שמן מדגם החדש .
יום שלישי 27/01/04 :
המשך הרכבה בלוק מנוע , הרכבת משאבת שמן , פלטה זימון , הרכבת ראש מנוע , מרססים וגל זיזים .
הערה : פעולות אלה עשינו בליין שיפוץ מנועים בגלל שהמנוע שהוכן לנו היה מוכן עד הראשים כולל .
במחלקת הרכבת ראש מנוע :
הכרת כל תהליך הרכבת הראש , השחזת שסתומים , בדיקת קפיצים וקבלת תשובות לשאלות בנושא ראשים שהוכנו בארץ ממנהל המחלקה . במחלקת שיפוץ גלי ארכובה :
הכרת כל תהליך הבדיקה והשחזה .
לבקשת פולק אוריאל הוסבר תהליך הכנסת תותב לצד אחורי של גל ארכובה כאשר יש חריץ במקום של המחזיר שמן .
לאחר הפסקה כניסה לחדר שהוקצה בשבילנו .
פירוק והרכבת מרססים ומידות הידוק בורג לתפס המרסס .
הרכבת גלגלי זימון, בדיקת חופשים ומידות .
תרגול כל התהליך הנ"ל על ידי המשתלמים .
יום רביעי 28/01/04 :
המשך תרגול של המשתלמים : מערכת תזמון וסיום הרכבת מערכת התזמון .
סגירת מסבי גל הזיזים וציר הפסנתרים , כיוון שסתומים ומרססים על ידי כל המשתלמים .
הרכבת מחזיר שמן במכסה מערכת התזמון , הרכבה על פלטת התזמון והרכבת מכסה עליון .
הרכבת מערכת שמן והרכבת אגן שמן .
הרכבת סעפת יניקה .
הרכבת מקרן שמן ומכסה למצנן שמן .
במחלקת שיפוצים ראינו הכנסת מחזיר שמן קדמי .
יום חמישי 29/01/04 :
המשך הרכבת המנוע בחדר .
הרכבת צנרת דלק וצנרת מים .
הרכבת צמת חוטים חשמלית לכל הסנסורים ומערכת המחשב EACR . הרכבת תעלת צנרת דלק . הרכבת תומך מנוע קדמי .
במחלקת שיפוץ ראש מנוע :
פירוק בחינה והרכבה של ראש מנוע ל – DH10 ו – KD103 .
פירוק בחינה והרכבה של ראש מנוע ל – DH12 .
קבלת מידות וכלים לשיפוץ ראש מנוע DH12 .
יום שישי 30/01/04 :
קבלת נתונים של בדיקת גל זיזים ואיך למדוד גל זיזים .
בחדר הרצת מנועים :
ראינו את הקופסה שיש לחבר למנוע בהרצה ואת הצמה המיוחדת .
סיום הרכבת המנוע .
צילום כל הדפים שביקשנו .
סיכום שבוע השתלמות במפעל שיפוץ מנועים בוולבו :
במפעל לשיפוץ מנועים השיפוץ נעשה כאשר ליד כל עמדה יש מחשב ובו הוראות הרכבה של כל סוגי המנועים לכן , לא השגנו ספרות באנגלית כך שבמשך השבוע נרשם כל תהליך השיפוץ , מידות סגירת ברגים , כיוונים ומרווחים .
איש השירות של וולבו שהיה אותנו בכל השתלמות PETER LANGRIDGE הבטיח שישיג לנו ספרות באנגלית .
איש השירות צריך לשלוח לאנדרי את כל החומר שנמצא אצלו במחשב האישי בדיסק לכתובת המפעל .
יש לבדוק אם הגיעו לארץ כל הכלים המיוחדים , כולל הפלטה שסופקה על ידי פיטר שמחוברת לבלוק המנוע כדי לרתום את הבלוק לסטנד של אגד , להרכבת המנוע DH12B וחלקים שנפסלו במנוע מהפיגוע שנמצא במפעל שנוכל לתקנו .
המדריך פרדי שהוצמד אלינו כל זמן שהותנו במפעל , שלט בכל החומר הנלמד והעביר את כל תהליך השיפוץ באופן פשוט וטוב בשפה האנגלית והשתדל לתת לנו את כל התשובות לשאלות הרבות שהוכנו בארץ ובמשך השתלמות .
יום שני 26/01/04 :
הגעה למפעל שיפוץ המנועים בעיירה בשעה 07:30 הקרנת מצגת היסטוריה של המפעל וסיור בכל מחלקות המפעל : פירוק , בחינה , שיפוץ מנועים , הרכבת ראשים , הרכבת משאבות מים ,שרוול ובוכנה קומפלט , הרצה ומחסן .
לאחר הפסקת צהרים,הרכבת בלוק מנוע במחלקת הרכבת מנועים בליין :
הכנת הבלוק , הכנסת בוכנות לשרוולים והכנסת שרוולים קומפלט לבלוק המנוע . הרכבת גל ארכובה,מיסבים וטלטלים . הרכבת בית גלגל תנופה עם מחזיר שמן מדגם החדש .
יום שלישי 27/01/04 :
המשך הרכבה בלוק מנוע , הרכבת משאבת שמן , פלטה זימון , הרכבת ראש מנוע , מרססים וגל זיזים .
הערה : פעולות אלה עשינו בליין שיפוץ מנועים בגלל שהמנוע שהוכן לנו היה מוכן עד הראשים כולל .
במחלקת הרכבת ראש מנוע :
הכרת כל תהליך הרכבת הראש , השחזת שסתומים , בדיקת קפיצים וקבלת תשובות לשאלות בנושא ראשים שהוכנו בארץ ממנהל המחלקה . במחלקת שיפוץ גלי ארכובה :
הכרת כל תהליך הבדיקה והשחזה .
לבקשת פולק אוריאל הוסבר תהליך הכנסת תותב לצד אחורי של גל ארכובה כאשר יש חריץ במקום של המחזיר שמן .
לאחר הפסקה כניסה לחדר שהוקצה בשבילנו .
פירוק והרכבת מרססים ומידות הידוק בורג לתפס המרסס .
הרכבת גלגלי זימון, בדיקת חופשים ומידות .
תרגול כל התהליך הנ"ל על ידי המשתלמים .
יום רביעי 28/01/04 :
המשך תרגול של המשתלמים : מערכת תזמון וסיום הרכבת מערכת התזמון .
סגירת מסבי גל הזיזים וציר הפסנתרים , כיוון שסתומים ומרססים על ידי כל המשתלמים .
הרכבת מחזיר שמן במכסה מערכת התזמון , הרכבה על פלטת התזמון והרכבת מכסה עליון .
הרכבת מערכת שמן והרכבת אגן שמן .
הרכבת סעפת יניקה .
הרכבת מקרן שמן ומכסה למצנן שמן .
במחלקת שיפוצים ראינו הכנסת מחזיר שמן קדמי .
יום חמישי 29/01/04 :
המשך הרכבת המנוע בחדר .
הרכבת צנרת דלק וצנרת מים .
הרכבת צמת חוטים חשמלית לכל הסנסורים ומערכת המחשב EACR . הרכבת תעלת צנרת דלק . הרכבת תומך מנוע קדמי .
במחלקת שיפוץ ראש מנוע :
פירוק בחינה והרכבה של ראש מנוע ל – DH10 ו – KD103 .
פירוק בחינה והרכבה של ראש מנוע ל – DH12 .
קבלת מידות וכלים לשיפוץ ראש מנוע DH12 .
יום שישי 30/01/04 :
קבלת נתונים של בדיקת גל זיזים ואיך למדוד גל זיזים .
בחדר הרצת מנועים :
ראינו את הקופסה שיש לחבר למנוע בהרצה ואת הצמה המיוחדת .
סיום הרכבת המנוע .
צילום כל הדפים שביקשנו .
סיכום שבוע השתלמות במפעל שיפוץ מנועים בוולבו :
במפעל לשיפוץ מנועים השיפוץ נעשה כאשר ליד כל עמדה יש מחשב ובו הוראות הרכבה של כל סוגי המנועים לכן , לא השגנו ספרות באנגלית כך שבמשך השבוע נרשם כל תהליך השיפוץ , מידות סגירת ברגים , כיוונים ומרווחים .
איש השירות של וולבו שהיה אותנו בכל השתלמות PETER LANGRIDGE הבטיח שישיג לנו ספרות באנגלית .
איש השירות צריך לשלוח לאנדרי את כל החומר שנמצא אצלו במחשב האישי בדיסק לכתובת המפעל .
יש לבדוק אם הגיעו לארץ כל הכלים המיוחדים , כולל הפלטה שסופקה על ידי פיטר שמחוברת לבלוק המנוע כדי לרתום את הבלוק לסטנד של אגד , להרכבת המנוע DH12B וחלקים שנפסלו במנוע מהפיגוע שנמצא במפעל שנוכל לתקנו .
המדריך פרדי שהוצמד אלינו כל זמן שהותנו במפעל , שלט בכל החומר הנלמד והעביר את כל תהליך השיפוץ באופן פשוט וטוב בשפה האנגלית והשתדל לתת לנו את כל התשובות לשאלות הרבות שהוכנו בארץ ובמשך השתלמות .
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה